برای ورود به سایت اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

  • info {at} TradeKeyAgent.ir
  • 79 76 46 38 (051)

انتخاب یک سرویسدهنده خوب B2B



چگونه بهترین پلتفرم تجارت الکترونیکی b2b برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.
تحلیلهای صنعتی نشان از فروش نزدیک به 1 تریلیون دلار در کسب و کارهای آنلاین b2b در ایالات متحده آمریکا دارد.که این مقدار 4 برابر اندازه بازارهای B2C است.
 همچنین بازار تجارت الکترونیکی b2b در نخستین مراحل رشد خود قرار دارد و بسیاری از سازمان ها همچنان در حال شناسایی اصول استراتژیک و توسعه کار خود هستند.
در این مقاله سعی شده تا به شما در انتخاب بهترین پلتفرم تجارت الکترونیکی b2b برای کسب و کار خود کمک کند و بعد  شما می توانید ادعا کنید که  بخشی از آن 1 تریلیون دلار هستید.
به چه دلیل بستر تجارت الکترونیکی b2b شما مهم است؟
تجارت الکترونیکی b2b تقریبا نزدیک 20 سال است که وجو دارد.
رهبران B2b شروع به شناسایی فرصت تجارت الکترونیکی b2b هستند. در یک نظرسنجی جهانی b2b  در مارچ 2015، 55% پاسخ دهندگان که تجربه رهبری مشتری را داشتند عنوان کردند که تجارت الکترونیکی یک سرمایه گذاری دیجیتال بوده که برای فروش بسیار حیاتی است.
درست مانند شرکتهای b2c، مدیران b2b دقیقا باید درجایی قرار گیرند که خریداران آن ها نیز حضور دارند. آن ها باید آنلاین حضور داشته باشند و برای موفقیت در فضای آنلاین، باید روی تجربه مشتری تمرکز نمایید.
انتظار می رود به زودی 89% کسب و کارها به طور عمده در تجربه مشتری با یکدیگر به رقابت بپردازند.
نوع بستر تجارت الکترونیکی b2b که شما انتخاب می نمایید بر روی نوع تجربه ای که شما منتقل می کنید نیز تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که انتخاب بهترین بستر b2b  یک تصمیم کسب و کاری مهم است.
چگونه بستر تجارت الکترونیک b2b خود را انتخاب نمایید.
زمانی که در حال جست و جو و پیدا کردن پلتفرم تجارت الکترونیکی b2b هستید نکات زیر را باید در نظر بگیرید و روی آن ها تمرکز کنید.
1-عملکرد
فروش B2B با B2C متفاوت است.  B2bزمانی که در حال فروش با کسب و کار های دیگر است دارای پیچیدگی ها و الزامات خاصی است. پلت فرم شما نیاز دارد تا نیازهای خاص را برآورده کند. به بسترهایی که می تواند چنین عملکردی را ارائه دهد نگاه بیاندازید.
2-سلف- سرویس
خریداران میخواهند شخصا توانایی جمع آوری اطلاعات را داشته باشند، چه اطلاعات محصول چه یافتن پاسخ سوالاتشان. این تجربه را با انتخاب یک پلتفرم خوب، به آنها بدهید
3-قیمت گذاری خاص مشتری
یک قابلیت منحصر به فرد پلتفرم تجارت الکترونیکی B2B قادر است تا قیمت و اقلام خاصی برای فروش ارائه دهد. برخلاف b2c قیمت شما می تواند بسته به اینکه مشتری شما چه کسی است متفاوت باشد. پلتفرم شما باید این توانایی را به شما بدهد تا قیمت های متفاوتی را برای هر یک از مشتریان خود لیست نمایید.
4-مقیاس پذیر:
آنچه که ممکن است نیازهای یک شرکت کوچک را برآورده کند ممکن است با نیازهای یک شرکت بزرگ متناسب نباشد. ایجاد یک سیستم تجارت الکترونیکی با ترافیک بیشتر، خرید و گردش کارهای پیچیده می تواند زمان بارگیری و اذیت شدن مشتریان شما را کاهش دهد. به جای جستجو برای آنچه که اکنون کار می کند، به دنبال شریکی باشید که رشد کسب و کار شما را به حداکثر برساند.
این مقاله را به اشتراک بگذارید



درباره نویسنده

مجتبی آبداری





مقالات مرتبط

تاريخ : 30 خرداد 1397
5 درس فروش که پدربزرگم به من آموخت

برخی از بهترین درس های کارآفرینی از افرادی است که طولانی تر از ما در این بازی  بوده اند. برای من این شخص کسی نیست جز پدربزرگم. زمانی که او زنده بود به من دروس فراوانی درباره ی کسب و کار و زندگی آموخت. خواندن بیشتر